Darbus Kiduliuose, kelyje Pilviškiai–Šakiai–Jurbarkas, atliko UAB „Alkesta“. Čia dėl intensyvaus eismo buvo įrenginėjama žiedinė ovalo formos sankryža, kuria siekta užtikrinti didesnį saugumą. Taip pat įrengti ir pėsčiųjų takai, saugios pėsčiųjų perėjos, normatyvus atitinkančios maršrutinio transporto stotelės. Darbai, kurių vertė apie 1 mln. 100 tūkst. eurų, artimiausiu metu turėtų būti priduoti komisijai.
„Alkesta“ atlieka darbus ir tame pačiame kelyje, ruože nuo 32,955 iki 34,324 km (rytinis Šakių aplinkkelis), kur vykdomas kelio rekonstravimas nutiesiant pėsčiųjų ir dviračių taką bei paprastasis dangos remontas.
Tiesiamas pėsčiųjų ir dviračių takas, viliamasi, pagerins Šakių miesto susisiekimą pėsčiomis ir dviračiais su miesto kapinėmis. Tako ilgis – 1,369 km, plotis – 2,5 m, tarp tako ir kelio bus įrengtas apsauginis kelio atitvaras. Tako įrengimas kainuos 545 tūkst. eurų.
Darbus tame pačiame Šakių aplinkkelyje, taip pat vykdo ir UAB „Autokausta“, rekonstruojanti sankryžą į žiedinę. Darbai, kurių vertė turėtų siekti iki 760 tūkst. eurų, taip pat turėtų būti užbaigti iki kitų metų balandžio.
Pagal sutartį, kaip informavo Lietuvos automobilių kelių direkcijos Tarptautinių ir viešųjų ryšių komunikacijos vadybininkas Evaldas Tamariūnas, rekonstravimo darbai vyksta ir kelyje Kaunas–Zapyškis–Šakiai ruože nuo 32,27 iki 39,20 km. Numatyta, kad bus rekonstruojami visi numatyto kelio konstrukciniai sluoksniai, vandens nuvedimo įrenginiai, platinama danga, rekonstruojamos visos ruože esančios sankryžos, tarp kurių ir Lekėčių sankryža, kuri irgi virs saugesne, žiedine.
„Pagal sutartį darbai turi būti baigti iki 2020 m. balandžio 2d. Atsižvelgiant į tai, kad nuo gruodžio 15 d. iki kovo 15 d. jokie kelių tiesybos darbai dėl technologinės žiemos pertraukos negali būti vykdomi, faktiškai didžioji dalis numatytų darbų turi būti atlikti iki 2019 m. gruodžio vidurio, o pavasariui turėtų likti galutiniai apdailos, eismo organizavimo ir kt. darbai“, – informavo E. Tamariūnas.
„Draugo“ inf.