Manoma, kad „vieno langelio“ principas leis didžiąją dalį gyventojų prašymų išspręsti vietoje, be reikalo nešmirinėjant po savivaldybės koridorius. D. Pavalkio nuotr.
Nors iki šiol į savivaldybės administracijos pastatą buvo galima patekti išties laisvai, perėjus prie „vieno langelio“ principo laisvai vaikščioti po savivaldybės koridorius nepavyks.
Dar vasarą rašėme apie užmojus savivaldybėje įdiegti „vieną langelio“ aptarnavimo modelį bei jau pradėtus darbus, o nuo šios savaitės „vieno langelio“ paslauga jau vyksta realiai. Čia gyventojus priiminės iki šiol antrame aukšte dirbusios Bendrųjų reikalų skyriaus vyresniosios sekretorės Irena Bacevičienė ir Jurgita Urbonaitė. Antrame aukšte vietoj jų kol kas nesėdės niekas, nes, pasak D. Grincevičiaus, ir nėra tokio poreikio. Jeigu poreikis būtų, galbūt čia gelbėtų mero patarėja Violeta Simonavičienė.
Pereiti prie „vieno langelio“ nuspręsta dėl daugybės priežasčių. Manoma, kad būtent čia turėtų išsispręsti didžioji dalis gyventojų problemų bei prašymų – dokumentus priims sekretorės, nereikės vaikštinėti pas konkrečius specialistus, o ir apskirtai, sako D. Grincevičius, gal net nebūtina visais atvejais dokumentų vežti realiai į Šakius, nes veikia ir elektroninė dokumentų valdymo sistema. Be to, bus užkirstas kelias po savivaldybės pastatą šmirinėti pašaliniams asmenims. O tokių tikrai būdavo ne vienas ir ne du, kurie ne tik į tualetą eidavo, bet ir apsiprausti ateidavo, tad administracijos direktorius kėlė retorinį klausimą, ar tai tikrai ta institucija, nors sutiko, jog viešų tualetų Šakiuose galėtų būti ir daugiau. Dar bus siekiama, kad pas specialistus žmonės eitų iš anksto susitarę, jei ateis nesusitarę, sekretorės atsiklaus specialistų, ar jie bus priimti. Mokesčių inspekcija bei Nacionalinė žemės tarnyba jau vykdo registraciją, viliamasi, kad ir kiti žmonės nesunkiai pripras prie pokyčių. Ne paskutinėje vietoje ir srautų reguliavimus šiandieninėje Covid situacijoje.
Skaičiuojama, kad šios sistemos įdiegimas savivaldybei atsiėjo iki 10 tūkst. eurų.
„Draugo“ inf.