Airijoje aptarė planus, siekius, lūkesčius

Šakių „Varpo“ mokykla pradeda trejų metų Erasmus+ KA2 bendrojo ugdymo sektoriaus tarpmokyklinės strateginės partnerystės projektą „Asmenybės lavinimas per judriuosius žaidimus“, kuriame dalyvauja septynios Europos šalys: Airija, kuri koordinuoja šį projektą, Lenkija, Slovėnija, Graikija, Prancūzija, Ispanija ir Lietuva.

Lapkričio 8–12 d. „Varpo“ mokyklos direktorius Vitas Daniliauskas, projekto koordinatorė Daiva Mažeikienė ir IT mokytojas Alvydas Grinkevičius buvo išvykę į pirmąjį projekto partnerių susitikimą Airijoje, Killarney mieste. Susitikimo metu buvo aptarti artimiausi bei viso projekto darbai, planai, siekiai ir lūkesčiai.
 
„Džiugu, kad visų šalių mokytojai nusiteikę rimtam darbui, kuris daugiausiai naudos turėtų duoti visų mūsų mokiniams, nes jis skirtas savęs ir mokinių tarpusavio supratimo, draugystės, tolerantiškumo gerinimui“, – sako projekto koordinatorė.

Susitikimo Airijoje metu visos šalys partnerės pristatė savo šalis, miestus ir mokyklas. Pristatymas vyko mokykloje, kurioje mokosi tik 25 vaikai. Vaikai labai laukė svečių – paruošė gražius stendus su žemėlapiu, partnerių vėliavomis, ant kurių puikavosi tos šalies kalba parašytas sveikinimas „Sveiki atvykę“. Pristatinėdami savo šalį, airių vaikai grojo tradiciniais instrumentais bei dainavo, o varpiečiai taip pat pristatė savo šalį, mokyklą bei pavaišino grybukais.

„Vieną dieną praleidę rimtai dirbdami, kitą dieną aplankėme Killarney miesto merą, kuris mus šiltai priėmė ir vis kartojo, kad mūsų projektas ir apskritai tokie projektai yra labai reikalingi, nes vaikai yra mūsų ateitis, ir kaip mes juos išauklėsime, kokius elgesio modelius juose išugdysime, tokiais žmonėmis jie ir užaugs“, – įspūdžiais dalijosi D. Mažeikienė.

Ji patikino, kad sugrįžę namo ir turėdami realių darbų planą, telks mokyklos bendruomenę šių darbų įgyvendinimui.

„Manome, kad mūsų laukia smagus ir įdomus darbas“, – vylėsi pedagogė.

Ji informavo, kad projekto metu mokiniai aktyviai dalyvaus įvairiuose užsiėmimuose: mokysis ir žais judriuosius žaidimus, susipažins su kitų šalių kultūromis ir mokiniais, su kuriais internete bendraus tiesiogiai. Taip pat atliks įvairius kūrybinius darbus: kurs eilėraščius, gamins atvirukus, lėles, lankysis ligoninėse, senelių namuose.

„Draugo“ inf.

Prenumeruok laikraščio el. versiją!

Orai Šakiuose

Miškasodis: kiek tai prasminga ir reikalinga?

klausimelis 04 23Rimas iš Gelgaudiškio:

Nemažai esu medžių per gyvenimą pasodinęs, nors ne miškininkystėje dirbu. Esu gelgaudiškietis, todėl rūpi Gelgaudiškio miško likimas. Mačiau, kaip žūsta miškas. Bet toks gyvenimas. Mums gal ir atrodė, kad reikėjo anksčiau sergančius medžius pjauti. Faktas, kad yra išnykę didžiuliai miško plotai, bet tam yra specialistai. Nuomonės gelgaudiškiečių išsiskyrė: vieni šaukia, kodėl mišką išpjovė, bet jau miškas buvo miręs. 

klausimelis 04 23 2

Danutė iš Gelgaudiškio:

Džiaugiuosi, kad vyko miškasodžio akcija. Nesu anksčiau dalyvavusi ir medžių ne itin daug pasodinusi. Dėl miškų kirtimo išties daug nuomonių, yra prieštaraujančių plyniems miško kirtimams. Manau, jeigu jau medžius kokios kirvarpos graužia, būtina šalinti, bet po to reikia ir atsodinti. Dalyvavau, nes man rūpi, kad vaikai ir proanūkiai turėtų kur žemuogių ar grybų pasirinkti, augtų kuo sveikesnėje aplinkoje.


BlueYellow-baneris
 
TKV sakiai350
sms
Mes vertiname jūsų privatumą
Mes naudojame slapukus. Kai kurie iš jų yra būtini svetainės veikimui, o kiti padeda mums tobulinti šią svetainę ir jūsų naršymo patirtį (stebėjimo slapukai). Galite patys nuspręsti, ar norite leisti slapukus, ar ne. Atkreipkite dėmesį, kad juos atmetę negalėsite naudotis visomis svetainės funkcijomis.