Kaip informuoja valstybinė mokesčių inspekcija, visi mokesčių mokėtojai, turintys įregistruotą, bet nebenaudojamą ar nepataisomai sugedusį kasos aparatą arba jį praradę, turi ne vėliau kaip iki š. m. rugsėjo 15 dienos kreiptis į valstybinę mokesčių inspekciją dėl kasos aparatų išregistravimo ar perregistravimo.
Tą turėtų padaryti ir tie mokesčių mokėtojai, kurie kasos aparatų nebenaudoja pagal tiesioginę paskirtį, bet pageidauja jį pasilikti saugoti, nes numato ateityje jį panaudoti.
Kreipiantis į mokesčių inspekciją, būtina pateikti kasos aparato techninį pasą, kuriame turi būti kasos aparatų aptarnavimo įmonės specialisto įrašas apie paskutinius skaitiklių duomenis ir informacija apie aparato savininką, kuris priėmė atsakingai saugoti kasos aparatą arba informacija apie aptarnavimo įmonę, kuri priėmė šį aparatą utilizuoti. Norintys išregistruoti prarastą kasos aparatą, turi pateikti laisvos formos prašymą dėl kasos aparato išregistravimo, kasos aparato techninį pasą ir kasos aparato kasos operacijų žurnalą. Jei tie dokumentai yra prarasti dėl vagystės, sunaikinti dėl gaisro, potvynio ar panašiai, mokesčių mokėtojas turi pateikti dokumentus, pagrindžiančius sunaikinimo ar praradimo faktą. Jei dokumentai prarasti dėl kitų priežasčių, prašyme reikia pateikti kasos aparato praradimo aplinkybių motyvuotą paaiškinimą. Išsami informacija teikiama Mokesčių informacijos centro telefonu 1882.
„Draugo“ inf.