baneris leidinys

lauksvaAsta GVILDIENĖ
 
Ne paslaptis, kad lapkričio 6 – 8 dienomis Vilniuje, „Litexpo“ parodų centre vykusioje parduotuvių, restoranų, viešbučių įrangos parodoje „BaltShop. BaltHotel. BaltGastro“ savo gaminius pristatė ir nuolatinė jos dalyvė - jau beveik du dešimtmečius Šakiuose baldus kurianti, gaminanti ir parduodanti įmonė „Lauksva“. Šįsyk parodos lankytojams ji pateikė išskirtinę staigmeną – pirmąją kontraktinių baldų kolekciją ir ypač informatyvų katalogą, pritaikytą tiek Lietuvos, tiek ir užsienio pirkėjui.
 
Nuotr. UAB „Lauksva“ komanda (iš kairės) - D. Pavalkytė, L. Valaitienė ir G. Kutkus buvo pagrindiniai visų parodos idėjų generatoriai.
 
Pasak UAB „Lauksva“ pardavimų direktorės Loretos Valaitienės, pasirodymas parodoje su nauja kontraktinių baldų kolekcija ir katalogu – tai įrodymas, kad įmonė gali daugiau nei pasakyti, jog šiandien gali pagaminti viską. Paties pardavimų darbymečio įkarštyje tai buvo didžiulis iššūkis visiems įmonės, turinčios didžiulę tarptautinių pardavimų patirtį, darbuotojams. Jau  trejus metus UAB „Lauksva“ baldus tiekia užsienio rinkai.

„Daugiausiai kontraktinių baldų išvežame į Vokietiją, turime klientų Švedijoje, Olandijoje ir Prancūzijoje. Šiuo metu ruošiami baldai vienam Paryžiaus restoranui. Lietuvos viešajam sektoriui palyginti gaminame mažai, - tvirtino  L. Valaitienė, vis dažniau parodose išgirstanti klausimą: „Ar čia Lietuvoje gaminti baldai?“ - Matyt, mūsų baldų išbaigtumas, preciziškumas, spalvinės gamos, audinių tekstūra kelia abejonių, stebina ne vieną klientą. Mes to ir siekiame.“

Jei prieš dvejus metus ši parduotuvių, restoranų, viešbučių įrangos paroda buvo labai vangi ir negausi, klientai teiravosi daugiau apie senų baldų restauravimą negu apie naujų gaminimą, tai šiemet UAB „Lauksva“ sulaukė didžiulio dėmesio, susirinko daug tikslinių kontaktų. „Šiuo metu daug statoma ir įrenginėjama naujų viešbučių, kavinių, maitinimų įstaigų. Labai džiaugiamės, kad galėsime  padirbėti šiame  sektoriuje ir Lietuvoje. Juo labiau, kad šiuo metu turime net du pardavimų vadybininkus ir naujai sukurtą katalogą“, - neslėpė pardavimų direktorė, kitais metais planuojanti ne tik lankytis Stokholmo baldų parodoje, bet ir pristatyti joje kontraktinių baldų kolekciją.

UAB „Lauksva“ reklamos vadybininkė Dainora Pavalkytė teigė, kad katalogo paruošimas buvo nemenkas iššūkis. „Reikėjo surinkti visą informaciją tiek iš pardavimų vadybininkų, tiek iš pačių projektuotojų, kad baldas būtų suprantamas, aiškūs jo matmenys, - pasakojo darbuotoja. – Pats sunkiausias etapas buvo leidinio stilistikos, kuri daug kartų buvo keičiama ir koreguojama, sukūrimas, nes katalogas turi būti ne tik informatyvus, bet ir malonus paimti į rankas.“ L.Valaitienė liko patenkinta itin taikliai parinktu leidinuko dizainu ir šį nelengvą pardavimų vadybininkės darbą įvertino dešimtuku. „Naują kontraktinių baldų katalogą gavo tik tiksliniai parodos lankytojai, pateikę savo vizitinę kortelę. Tarptautinėse parodose tai yra įprasta“, - tvirtino pardavimų direktorė.

Ne ką mažesnis pasirengimo parodoms krūvis tenka ir pardavimų vadybininkams. Septintus metus šį darbą „Lauksvoje“ dirbantis Gražvydas Kutkus tvirtino, kad šių metų paroda, palyginus su praėjusia, buvo daug gausesnė tiksliniais klientais, kurie gerai žinojo, ko nori, todėl ir bendravimas buvo kitoks. „Po truputį plaukiame į plačiuosius vandenis, gaminame kontraktinius baldus užsienio klientams, ieškome nišų ir pas mus, Lietuvoje, - kalbėjo pardavimų vadybininkas. – Kontraktinę kolekciją pradėjome, galima sakyti,  nuo nulio maždaug prieš ketverius metus. Šiandien ant bangos, kaip bebūtų keista, - vienas iš seniausių „Lauksvos“ baldų. Tai elegantiškoji retro stiliaus ULDĖ. Tai topų topas ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje. Į Vokietiją ją šiandien vežame fūromis.“

Pasak pardavimų direktorės, šiemet įmonė dirba ypač dideliu krūviu - tiekia baldus ne tik devyniems savo salonams Lietuvoje bei vienam Latvijoje, Rygoje, bet ir tokiems baldų prekybininkams, kaip „Narbutas“, „Vildika“. „Tad gaminame daug, tačiau ne visur minimas mūsų vardas, - neslėpė L.Valaitienė. - Būtent naujasis katalogas garsins „Lauksvos“ vardą, neužgoždamas tarptautinių partnerių, todėl gamybos apimtys dar labiau didės. Atėjo diena, kai pribrendo būtinybė plėstis techniškai ir pastatų, ir įrangos prasme, nes jau visos ribos išsemtos, žmonės ant kulnų vieni kitiems lipa.“

„Mes - ne profesionalai. Mes – praktikai. Išjautę, išgyvenę, ištobulėję. Mes esame fanai, jaučiantys kiekvieną baldo detalę. Stovime aplinkui ir kaifuojame. Diskutuojame apie estetiką, grožį, formas. Mums baldas – ne prekė, o kūrybinio proceso malonumas. Viską darome patys, be architektų pagalbos. Ne veltui vokiečiai šiandien tariasi su mumis, prašo išsakyti savo nuomonę apie baldo tikslingumą, audinius ir spalvas. Todėl šiandien turime patį geriausią reitingą, kokį tik būtume galėję įsivaizduoti, - atviravo L. Valaitienė. -  Atėjo tas laikotarpis, kai kyla tik vienas klausimas: „Ar dar valiosim daugiau pagaminti, ar ne?“. Nenorime prarasti nei turimų partnerių, nei prisiimti per daug rizikos.“

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti

Prenumeruok E-laikraštį!

Reklama


traders-group

Esam Zanavykai


lietuva mes

esam zanavykai

Orai Šakiuose

Jei pageidaujate išsamesnės orų prognozės, paspauskite ant paveikslėlio.

Mūsų draugai

 

srtfondas

   

musu_laikas
 
 

 


Paskutinės naujienos


UAB "Daugtaškis" 2008-2016 Visos teisės saugomos