poniskos privilegijos
Nuotr. „Talent Garden Kaunas“ vadovas Artūras Bulota pasidžiaugė, kad metus Šakiai pradėjo su nauju prekiniu ženklu, o kaip jį priims turistai, parodys ateitis.


Lina POŠKEVIČIŪTĖ

Trečiadienį Šakių kultūros centre „Jaunytė“ pristatytas Šakių prekinis ženklas, kurį kūrė „Talent Garden Kaunas“,  o visuomenei pristatė įstaigos įkūrėjas Artūras Bulota. Naujasis Šakių prekinis ženklas „Poniškos privilegijos“ skirtas populiarinti Šakių vardą, skleisti informaciją apie tai, kuo esame ypatingi ir ką galime pasiūlyti.

Kūrėjų atstovas sakė, kad labai atsargiai priėmė užduotį sukurti Šakių prekinį ženklą, jo žodžiais, kūrėjai turi aiškų tikslą – vienos dienos turizmas su aiškia žinute, kad čia, Šakiuose, gali kiekvienas vieną dieną pasijusti truputį geriau ir čia atvažiavęs pabūti ir leisti sau daugiau.

„Iš to gimė, kad Šakiai gali pasiūlyti tikras poniškas privilegijas, tiesa, pati poniškumo sąvoka lietuvių kalboje šiek tiek dviprasmiška. Svarbu, kaip su ženklu dirbsime“, – kalbėjo A. Bulota.

Jo kalbą nutraukė salėje sėdinčių pasvarstymai, ar visi gerai perskaitė ženklo pavadinimą – paniškos ar poniškos privilegijos? A. Bulota patikino, kad užrašas ant ženklo  – poniškos privilegijos.

A. Bulota priminė, kad visos paslaugos, teikiamos regione, turi būti žymimos prekiniu ženklu „Poniškos privilegijos“, kūrėjai nori pamatyti ženklą visame įmanomame kontekste ant visų teikiamų paslaugų. Pasak „Talent Garden Kaunas“ direktoriaus, ženklas bus platinamas ir populiarinamas įvairiais rinkodaros būdais.

„Jeigu jūs gaminate produktus, tai reiškia, kad tuos produktus turite ženklinti trimis skirtingais būdais: primityviausias – dėti lipdukus, antras – pagaminti maišelius ir trečias – dėžutės. Svarbu, kad kiekvienas iš šito regiono iškeliavęs daiktas ar produktas, būdamas kituose Lietuvos miestuose, užsienyje, būtų žymimas šiuo ženklu. Antra, jeigu vedame, pavyzdžiui, ekskursiją arba teikiame kokią paslaugą, frazę „Poniškos privilegijos“ turime tiesiog įpiršti žmonėms į galvą. Pavyzdžiui, turistiniuose objektuose galime ženklu žymėti duris, automobilius ar restoranuose ir kitose maitinimo įstaigose – meniu“, – aiškino svečias.

Jis akcentavo, kad ženkliukas „Poniškos privilegijos“ yra garantas turistui, kad jis gaus gerą aptarnavimą ir tą gerą patirtį išsiveš. Žinoma, kad taip atsitiktų, reikia įdėti daug darbo.

„Jeigu, pavyzdžiui, ženklas „Poniškos privilegijos“ internete pavirs kažkokiais juokeliais, tai yra paveikiausia priemonė ryšio prasme“, – sakė A. Bulota, svarstęs, ar frazė „Poniškos privilegijos“ pritrauks jauną ar vyresnį žmogų.

 A. Bulota užsiminė apie daugelio įstaigų bendradarbiavimą, kai reikės pagaminti dešimt tūkstančių dėžučių, krepšelių ar kitko  su šiuo ženklu.

Susirinkusieji ženklo kūrėjų klausė: jeigu teikiamų paslaugų kokybė neatitiks „Poniškų privilegijų“, gal reiktų pervadinti ženklą „Proletariatų privilegija“ ar „Žmogiškąja privilegija“...

„Mes nekalbame apie prabangą, poniška privilegija gali būti lėkštė geros sriubos. Tačiau mes kalbame apie tikslinę auditoriją, kuri turi galimybę išleisti daugiau pinigų ir suvartoti daugiau paslaugų. Manome, kad tobula auditorija yra vyresnio amžiaus moterytės, kurios gali sėsti į autobusą, atvažiuoti, praleisti čia gerai laiką ir grįžusios papasakoti draugėms, ką matė Šakiuose“, – svarstė pašnekovas.

Susirinkusieji teiravosi, kodėl netinka ženklas „Aš myliu Šakius“, A. Bulota patikino, kad šis ženklas puikiai veikia regiono viduje, turizmo tikslas yra išorės komunikacija.

A. Bulota dar priminė, kad reikės pasiruošti medijos funkcijų paketą ir visiems paslaugų teikėjams išdalinti medžiagą: lipdukus, el. parašus ir kita, kad turėtume kuo žymėti produkciją ir paslaugas.

A. Bulota priminė, kad ženklas bus verčiamas ir į užsienio kalbas. Susirinkusieji pageidavo ant ženklo didesnio Šakių užrašo, bene labiausiai visus domino ir ženklo „Poniškos privilegijos“ simboliai.

„Labai norėjome sudėti gamtą, todėl vaizduojama upė, norėjome sudėti maistą, nerodant nei kotletų, nei cepelinų, taip atsirado šakutė ir peilis. Dar atsirado gervės, norėjome pavaizduoti dvarą, kuris visus dvarus vienytų, viršuje yra žvaigždė – tarsi kelrodė, į kurį kraštą reikia keliauti“, – pasakojo A. Bulota.

Šakiečiai buvo priekabūs, vieniems atrodė, kad ženklas galbūt perkrautas, kiti replikavo, kad zanavykams minimalizmas nebūdingas.

Diskusijos diskusijomis, bet nuo šiol Šakiai pasaulyje galės būti atpažįstami pagal savo „vizitinę kortelę“ – Šakių prekinį ženklą.

Konferenciją turizmo paslaugų tiekėjams organizavo Šakių turizmo ir informacijos centras.

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti


Paskutinės naujienos

Reklama


UAB "Daugtaškis" 2008-2016 Visos teisės saugomos