Sausio 8 dieną rajono bendruomenių centrų lyderiai susitiko su Lietuvos kaimo bendruomenių sąjungos pirmininke Guoda Burokiene, kuri ir toliau padeda šakiečių bendruomenių aktyvui susiorientuoti naujos 2014 - 2020 metų strategijos rengimo laikotarpiu, stengdamasi patarti, pamokyti, kaip nepasiklysti darbų labirintuose.
Pasak Šakių bendruomenių centrų asociacijos pirmininkės Grinos Šnirpūnienės, šiame susitikime mūsų bendruomenių lyderiai kartu su G. Burokiene ieškojo atsakymo, kas yra socialinis verslas? Skirtingai nuo tradicinio verslo modelių, socialiniame versle nesiekiama maksimaliai didinti pelną, kuris čia tėra priemonė stiprinti visuomeninę misiją. Socialinio verslo apibrėžimas apima tiek pelno nesiekiančias organizacijas, taikančias verslo modelius, tiek ir pelno siekiančias įmones, kurių pagrindinis tikslas - visuomeninė nauda.
Bendraujant su Lietuvos kaimo bendruomenių sąjungos pirmininke, paaiškėjo ir pagrindiniai socialinio verslo bruožai - visuomeninės naudos siekis, socialinių problemų sprendimas, naudojant novatoriškus metodus, ir įvairių rinkos modelių taikymas veikloms įgyvendinti. Šioje srityje galima numatyti daug veiklų. Tai jaunimo ir kitų gyventojų grupių užimtumo gerinimas, skurdo mažinimas, socialiai atsakingos aplinkos kūrimas, visuomenės informavimas, paslaugų plėtra pagyvenusiems ir socialiai remtiniems asmenims, gyvenimo sąlygų ir viešosios infrastruktūros gerinimas, vietos kultūros puoselėjimas ir išsaugojimas.
„Naujajame strategijos laikotarpyje svarbiausia žmogiškųjų išteklių paieška, nes kiekviena vietovė turi savų, kartais tik jai būdingų problemų, ir tik ši bendruomenė gali tas problemas racionaliausiai išspręsti, - kalbėjo Šakių bendruomenių centrų asociacijos pirmininkė. - Talkininkai iš šalies gali būti tik pagalbininkai. Visa kita - vietos bendruomenių rankose.“
„Draugo“ inf.