Vairuotojai pajuto įrenginėjamos žiedinės sankryžos nepatogumus

ziedine griskabudyje
Įrenginėjama žiedinė sankryža Griškabūdyje sunkiasvorių automobilių vairuotojams tapo nemenku iššūkiu – automobiliai strigo žiede, kliuvo už bordiūrų, tačiau darbus atliekančios įmonės „Parama“ atstovai tikina, kad jau šią savaitę darbams žymiai pasistūmėjus į priekį jokių problemų nekils. D. Pavalkio nuotr.

Lina POŠKEVIČIŪTĖ

Griškabūdiečiai džiaugėsi sulaukę J.  Jablonskio gatvės rekonstrukcijos, kovo pradžioje buvo pradėti ir ilgai laukti šios gatvės tvarkymo darbai. Tačiau miestelio centre pradėjus įrenginėti žiedinę sankryžą, nepatogumus pajutę sunkiasvorio transporto vairuotojai piktinasi, o darbus atliekantys rangovai tikina – baigus darbus jokių problemų nekils.

J. Jablonskio gatvė – regioninės reikšmės kelias, tad yra tvarkoma iš Kelių direkcijos įgyvendinamo projekto, o darbus atlieka UAB „Parama“. Įgyvendinat J. Jablonskio gatvės sutvarkymo darbus bus pakloti ne tik nauji šaligatviai, prie kultūros pastato įrengta automobilių stovėjimo aikštelė, bet gatvės gale, prie autobusų stovėjimo aikštelės, šiuo projektu bus įrengta ir žiedinė sankryža. Būtent dėl jos pastaruoju metu ir kilo vairuotojų pasipiktinimo banga. Nors šiuo metu žiedinėje sankryžoje įrengti tik bordiūrai, atraminės sienelės, tačiau pagal esamas konstrukcijas sunkiasvorei technikai pravažiuoti žiedu darosi itin sudėtinga.

Su šia problema susidūręs žvirgždaitiškis Arūnas Matukaitis pasakojo, kad per Griškabūdį su sunkvežimiu jam tenka važiuoti dažnai.

„Važiuodamas per žiedą bet koks ūkininkas su traktoriumi užstrigs, išvartys tuos bordiūrus, jau viena fūra išvartė. Atveš prekes į parduotuvę normalus sunkvežimis, dvylikatonis, dešimt metrų ilgio, jis jau vos per tuos bordiūrus lenda, – pasakojo Arūnas. – Jei žiedo vidinis centras bus žemesnis ir juo bus galima sunkvežimiams važiuoti tiesiai arba maži bordiūriukai, ant kurių galėtų užvažiuoti, tai tuomet galima kentėti. Bet jei paliks aukštus bordiūrus, ten kokius 10–15 cm, tai žmonės padangas gadins ir bordiūrus išlaužys.“

A. Matukaičio įsitikinimu, jau dabar žiūrint į konstrukcijas matyti, kad greičiausiai žiedas bus skirtas tik lengviesiems automobiliams važiuoti.

„Lengviausia, manau, šiandien, kol dar laikas, kol nebaigti darbai, sumažinti vidinės žiedo dalies skersmenį. Nesikreipiau į seniūną, savo nuomonę išsakiau viešai, – kalbėjo A. Matukaitis.  – Galbūt projektuojant žiedinę sankryžą ir buvo planas, kad niekas per Griškabūdžio centrą nevažiuotų. Tai jei aš važiuosiu aplenkiant centrą gatvelėmis, jas gadinant bei laužant medžių šakas, vėl bus negerai.“

Griškabūdžio miestelio seniūnas Saulius Naumavičius tikina: nors dėl žiedinės sankryžos įrengimo jis negali daug pakomentuoti, nes tai ne seniūno, o Kelių direkcijos objektas, bet jam rūpi, kaip vyksta J. Jablonskio gatvės remonto darbai.

„Mano nuomone, galbūt yra per siauri įvažiavimai į žiedą, galėjo būti platesni, o ne pats žiedas, – trumpai komentavo seniūnas. – Kai susidės visa žiedo danga, manau, problemos nebus. Reikia sulaukti darbų pabaigos ir galutinio rezultato. Aš pasitikiu projektuotojais ir Kelių direkcija, kurie darė ekspertizę ir vertino.“

Kai lankėmės Griškabūdyje, kitas sutiktas vairuotojas tikina, kad darbai įrengiant žiedinę sankryžą nebaigti.

„Esu griškabūdietis, kiek šioje sankryžoje yra buvę avarijų. Vien todėl, kad mašinos lėkdavo dideliu greičiu. Žiedinė sankryža yra daroma dėl saugumo, patogumo. Man tai gėda už tokius žmones, socialiniuose tinkluose keliančius nesamą problemą, o dar labiau komentuojančius. Bet koks remontas neapsieina be nepatogumų“, – kalbėjo griškabūdietis.

Praėjusį penktadienį susiekus su darbus atliekančios UAB „Parama“ atstovu Aurimu Černausku, šis patikino, kad žiedinė sankryža suprojektuota standartiškai, projektas praėjęs ekspertizę ir patvirtintas Kelių direkcijos.

„Mes kažko siauriau tikrai nedarom. Mums leistini nuokrypiai yra penki centimetrai. Šiuo metu yra sudėti bortai, o kadangi nėra supilta pilna dangos konstrukcija, atsiradęs tarsi lovys ir yra išsikišęs į šonus betonas. Tai kelias yra susiaurėjęs vos ne 40 centimetrų“, – aiškino rangovų atstovas.

Anot specialisto, jau yra pilama žiedinės sankryžos dangos konstrukcija, pusė žiedo skalda užpilta bus jau antradienį, šią savaitę turėtų būti išasfaltuota ir pusė žiedo, o kitą savaitę – likusi žiedo dalis.

„Centrinės salelės bortai bus trimis centimetrais aukščiau nei asfalto danga, bet tas kraštas yra apvalytas, nėra aštrus, standartiškas. Žiedo vidus bus betonuojamas ir susideda granitinės trinkelės. Kažkokių problemų nebus, yra mažesnių žiedų Lietuvoje. Vietiniai gyventojai žino, kad jau pusę metų vyksta darbai, gali vairuotojai važiuoti ir aplenkdami miestelį, jei nori iššūkių... tai važiuoja šiuo žiedu“, – situaciją komentavo „Paramos“ atstovas.

Prenumeruok laikraščio el. versiją!

Orai Šakiuose

Kaip vertinate prezidento rinkimų rezultatus?

klausimelis 05 14Virginijus iš Branduoliškių:

Rinkimuose dalyvavau. Balsavau namuose. Man svarbu, kurį prezidentą išsirinksim. Tegul būna tas pats prezidentas. Bet patinka ir Žemaitaitis. Nes žmones palaiko. Tik nesupratau, kaip reikia balsuoti dėl to referendumo. Kažkaip nesusigaudžiau. Tai nieko biuletenyje ir nežymėjau. Balsuosiu ir antrame ture. 

klausimelis 05 14 2

Kristina iš Miknaičių:

Aišku, balsavau. Šiaip patenkinta rezultatais. Man Nausėda – toks žmogus kaip žmogus. Nemanyčiau, kad Šimonytė tikrai įeitų į tą frontą. Aš už Nausėdą, nors prie širdies ir Žemaitaitis. Daug žadantis. O kad atsisakė Seimo nario mandato, manau, turėjo savo priežasčių. Aišku, būtų buvęs nekaltas, būtų nereikėję trauktis. Kiti kandidatai – visi kytri, daug žada, bet nieko nedaro.


BlueYellow-baneris
 
sms
tu esi 350px
Mes vertiname jūsų privatumą
Mes naudojame slapukus. Kai kurie iš jų yra būtini svetainės veikimui, o kiti padeda mums tobulinti šią svetainę ir jūsų naršymo patirtį (stebėjimo slapukai). Galite patys nuspręsti, ar norite leisti slapukus, ar ne. Atkreipkite dėmesį, kad juos atmetę negalėsite naudotis visomis svetainės funkcijomis.