Jau šį antradienį su dviem savo mokiniais B. Bajoriūnaitė išvyks į Italijoje vyksiantį tarptautinį konkursą, tad pedagogė turėjo užsakyti ne tik lėktuvo bilietus, bet ir viešbutį, tačiau su naująja kortele jai to nėjo padaryti. „Pasirodo, tai ne kreditinė kortelė. „Įkišo“, ko visai nenorėjau. Kodėl turiu mokėti papildomus mokesčius? Gal išaugs viešbučio kainos? Juk nesame tokie turtingi, kad pinigus švaistytume tai į vieną, tai į kitą pusę“, - tikino pašnekovė, pridurdama, kad ir be banko sukeltų nepatogumų turi krūvas reikalų. Ji akcentavo, kad su mokiniais repetuoja kiekvieną dieną, reikia susižiūrėti ir repeticijų vietas ir kitus niuansus, o čia dar nesklandumai dėl galimybės rezervuoti vietas viešbutyje. „Roma – ne Šakiai. Nėra kada blūdinti“, - teigė moteris. Ji aiškino, kad į tokio lygio konkursus užsienyje vyksta ne pirmą kartą. Ne pirmą kartą ji užsakinėjo ir vietas bei rūpinosi rezervacija, tačiau niekad nekilo jokių problemų. Pikčiausia, kaip sakė pašnekovė, kad ji viską išdėstė banko darbuotojai, pasakė, kad jai reikia tarptautinius pavedimus atlikti ir nesupranta, kodėl specialistė jai pasiūlė visiškai netinkamą kortelę. Tuo labiau, kaip tikino pedagogė, kad ją turėjo pažinti, nes ir paramos dėl vykimo į konkursus yra prašiusi. „Ar ten toks žmogus pasitaikė, kad nieko nesusigaudė, ar kaip, bet noriu, kad žmonės žinotų, kaip būna“, - teigė pašnekovė. Ji sakė nesuprantanti, kam apskritai reikalingos tokios kortelės, kuriomis neina pilnai naudotis. „Tegul visiems išduoda kreditines ir viskas. Juk pasitiki, ką davė. Ne visada yra tiek laiko kapstytis internete ir žiūrėti, koks tai daiktas. Net nebūčiau pagalvojus, kad taip nutikti gali“, - karčia patirtimi redakcijoje dalijosi Meno mokyklos mokytoja.
Galiausiai, skubos tvarka per tris dienas jai buvo užsakyta kita „Master Card“ kortelė. Tačiau to, kaip įsitikinusi šakietė, būtų neprireikę, jei banko darbuotoja būtų labiau klausiusis klientės aiškinimų.
„Swedbank“ Klientų aptarnavimo centro valdytoja Jolita Kromalcienė teigė, kad viešai komentuoti konkretaus asmens situacijos ji neturi teisės, nes tai konfidenciali informacija ir banko darbuotojai raštiškai įsipareigoję to nedaryti. „Galiu daryti prielaidą, kad taip galėjo nutikti ir dėl to, kad nebuvo registruota saugių atsiskaitymų programa“, - komentavo J. Kromalcienė. Ji tikino, kad būtent dėl to pasitaiko ne vienas atvejis, kai klientas nesupranta, kodėl jam neleidžiama atlikti vienokios ar kitokios operacijos. Saugių atsiskaitymų programa reikalinga, kad būtų apsaugoti asmeniniai duomenys. Klientų aptarnavimo centro valdytoja teigė, kad ji šiuo klausimu yra sulaukusi ne vieno skambučio ir nusiskundimo, tačiau viską pavykdavo išspręsti individuliai. Kaip konkrečiai buvo su B. Bajoriūnaite, neaišku, tačiau J. Kromalcienė teigė, kad pirmiausiai žmogus turėtų susisiekti su banku ir bandyti išsiaiškinti. Tai, pasak valdytojos, ir bus stengtasi padaryti, nes ji įsitikinusi, kad banko specialistės elgėsi teisingai, galbūt norėjo pasiūlyti priimtinesnį ar pigesnį variantą.