Šakių Registrų centras – ant pertvarkos slenksčio

registru centras
Nuotr. Po Registrų centro organizacinės struktūros pertvarkos Šakių skyriuje liks dirbti tik vienas darbuotojas, kuris aptarnaus klientus. Registrų centro vadovybė žada, kad dėl to klientų aptarnavimo kokybė nenukentės.

Rita PLAUŠINAITYTĖ-ŠERKŠNIENĖ

VĮ Registrų centras spalio 18 d. išplatino informaciją, kad įmonės valdyba patvirtino naują Registrų centro organizacinę struktūrą, taip pat Darbuotojų darbo apmokėjimo ir skatinimo taisykles. Registrų centro restruktūrizacija neaplenkė ir Marijampolės filialo Šakių skyriaus, iš kurio liks tik Klientų priėmimo skyrius.  

Apie šios įmonės laukiančias permainas buvo kalbama jau pusę metų. Itin susirūpinta jos veikla, kai įmonė įsivėlė į korupcijos ir finansinių machinacijų skandalus. Kaip teigia Registrų centro komunikacijos skyriaus specialistas Mindaugas Samkus, naujoji Registrų centro struktūra įsigalios nuo 2019 m. kovo, o darbo taisyklės ir su jomis numatytas atlyginimų didinimas mažiausiai uždirbantiems įmonės darbuotojams – jau nuo šių metų lapkričio. Anot komunikacijų skyriaus specialisto, nei Šakių, nei bet kuris kitas Lietuvoje esantis Registrų centro Klientų aptarnavimo skyrius nebus uždarytas, klientams, kaip ir iki šiol, paslaugos bus teikiamos toje pačioje vietoje. Tačiau praėjusią savaitę Šakių skyriaus keturiems darbuotojams buvo pasiūlyta dirbti Marijampolės filiale. Šakiuose liktų tik Klientų aptarnavimo skyrius. Dar tame pačiame pastate turėtų likti dirbti ir matininkai, tačiau šiems darbuotojams iš centrinės vadovybės nebuvo įteikti jokie įspėjimai persirašyti kitas darbo sutartis ar kitokie pasiūlymai dėl darbo. VĮ Registrų centro Marijampolės filialo vadovas Petras Pavilonis sako, kad jis nėra įgaliotas teikti informaciją spaudai ir atsisakė komentuoti šios pertvarkos niuansus. Vadovas sako, kad tokia pati situacija kaip Šakiuose yra ir Vilkaviškyje, kai lieka tik Klientų aptarnavimo centras, o kitiems darbuotojams pasiūlyta dirbti Marijampolėje. Vilkaviškio Registrų centro darbuotojai su naujomis sąlygomis sutiko, nes nuo jų miesto į naująją darbovietę važinėti atstumas nėra ypač didelis.

Laikraščio „Draugas“ žiniomis, nauji darbo pasiūlymai buvo įteikti keturiems Šakių skyriaus Registrų centro darbuotojams – Šakių skyriaus vedėjai, archyvo darbuotojai, kadastro specialistui ir vyriausiajai registratorei. Tačiau visi šie specialistai, apsvarstę naujus darbo pasiūlymus, pagal kuriuos jie turėtų dirbti panašaus pobūdžio darbą, tik keistųsi darbovietės adresas (važinėtų į Marijampolę), atsisakė juos priimti. Pagrindinis motyvas – per didelis atstumas važinėti dirbti į miestą, kuris yra daugiau kaip už 60 km ir dirbti tą patį darbą, kurį dirbo lig šiol. Taip pat Šakių skyriaus specialistai nesupranta, kaip Registrų centras plės paslaugų prieinamumą gyventojams, kaip žada: kai neliks Šakiuose kai kurių specialistų, klientai lauks dar ilgiau, kol jiems bus suteiktos reikalingos paslaugos, kitaip sakant, terminai ilgės. Anot Šakių skyriaus darbuotojų, jie ir dabar kreipdavosi pagalbos į kitų skyrių specialistus, nes klientų srautas buvo didelis.

Registrų centro atstovas spaudai M. Samkus ramina gyventojus, kad mūsų mieste ir toliau bus teikiamos visos iki šiol teiktos Registrų centro paslaugos, tik nebeliks skyriaus, o Marijampolės filialas bus pervadintas į skyrių. Anot M. Samkaus, permainos, siekiant pagerinti paslaugų kokybę gyventojams ir darbo sąlygas darbuotojams, buvo būtinos. Su šia reforma siekiama užkirsti kelią iki šiol įmonės reputaciją teršusiems korupcijos, piktnaudžiavimo atvejams.

„Turime pripažinti, kad įmonėje iki šiol buvo išpūsta administracija – įmonėje buvo daugiau kaip pustrečio šimto vadovų. Tai gerokai apsunkino įmonės darbą, sukūrė perteklinius biurokratinius procesus“, – aiškina M. Samkus.

Anot specialisto, lapkričio 1 d. prasidėjusio pereinamojo įmonės restruktūrizacijos laikotarpio darbuotojai neturėtų bijoti, nes ji vykdoma siekiant kartu rasti geriausius sprendimus dėl pačių darbuotojų ateities. Didžiajai daliai žmonių pasiūlyta tęsti darbą įmonėje. Taip pat ir Šakių skyriaus darbuotojams. Tačiau siekiant geriau organizuoti darbą ir operatyviau teikti paslaugas, archyvavimo ir registratorių funkcijos iš aplinkinių rajonų bus sutelktos Marijampolėje.

Paklaustas apie neseniai Šakiuose pastatytą Registrų centro pastatą, komunikacijos specialistas tikina, kad jis liks Registrų centro nuosavybe.

Nacionaliniu mastu Lietuvoje nuo kovo 1 d. klientų aptarnavimą ir paslaugų teikimą gyventojams prižiūrės trys klientų aptarnavimo centrai. Marijampolės filialas taps Vidurio Lietuvos klientų aptarnavimo centro dalimi, tačiau iš esmės darbas vyks kaip įprasta. Išskyrus administraciją, kurios darbuotojai kviečiami dalyvauti konkursuose į vadovaujančias pozicijas, kiti darbuotojai gavo pasiūlymus tęsti darbą naujoje struktūroje.

Prenumeruok laikraščio el. versiją!

Orai Šakiuose

Ar planuojate dalyvauti Prezidento rinkimuose?

klausimelis 05 10Diana iš Panovių:

Būtinai. Visada stengiuosi balsuoti rinkimų dieną, o ne iš anksto. Kai buvo maži vaikai, vesdavomės kartu, kad ugdytume patriotiškumą ir parodytume pavyzdį, jog balsuoti yra privaloma. Dėl kandidato esu apsisprendusi, tačiau, manau, kad antro turo reikės. Kiek sunkiau su referendumu – turėtų balsuoti 51 proc., kad jis būtų laikomas įvykusiu. 

klausimelis 05 10 2

Rimantas iš Plokščių:

Jau balsavau. Reikia balsuoti. Čia yra kiekvieno pareiga. Balsavimas turėtų būti privalomas. Tada nereikėtų verkti, kad ne tą kandidatą išrinko. Kadangi sekmadienį išvažiuosiu, ėjau balsuoti iš anksto. Apsispręsti sunku nebuvo. Rinktis tikrai yra iš ko, pretendentų turim daugiau nei Amerikoje. Vieni galvoja, ką daro, kiti – šiaip ateina, dėl vaizdo.


BlueYellow-baneris
 
sms
tu esi 350px
Mes vertiname jūsų privatumą
Mes naudojame slapukus. Kai kurie iš jų yra būtini svetainės veikimui, o kiti padeda mums tobulinti šią svetainę ir jūsų naršymo patirtį (stebėjimo slapukai). Galite patys nuspręsti, ar norite leisti slapukus, ar ne. Atkreipkite dėmesį, kad juos atmetę negalėsite naudotis visomis svetainės funkcijomis.