Nuotr. Girėnuose ant greičio mažinimo kalnelio įrengta perėja viename krašte vedą į griovį, kitame – pėstysis gali atsimušti į stulpą.
Balandžio 18 d. vykusio rajono savivaldybės Eismo saugumo komisijos posėdžio metu buvo svarstyta dėl pėsčiųjų perėjų, įrengtų ant greičio mažinimo kalnelių, kurios Girėnuose ir Griškabūdyje veda tiesiog į griovį. Komisija dėl perėjų pataisymo nutarė kreiptis į Lietuvos automobilių kelių direkciją.
Praėjusį trečiadienį susirinkę Eismo saugumo komisijos nariai pirmiausiai nagrinėjo Griškabūdžio seniūnijos seniūno Sauliaus Naumavičiaus prašymą sujungti pėsčiųjų perėją, įrengtą Griškabūdžio miestelyje ant greičio mažinimo kalnelio rajoninės reikšmės kelyje Nr. 1912 Rupinai–Griškabūdis–Kudirkos Naumiestis (Rygiškių gatvės atkarpoje), su pėsčiųjų takais. Pasak Griškabūdžio seniūno, dabartinė pėsčiųjų perėja veda iš griovio į griovį.
Pasak posėdžio pirmininko Valdo Stankūno, Griškabūdyje yra neišbaigta pėsčiųjų perėja, dar turi būti įrengti trumpi šaligatviai. Jis priminė, kad atstovo komisijoje iš Regiono kelių neturi, todėl rajono Eismo saugumo komisija turi raštiškai kreiptis į Lietuvos automobilių kelių direkciją su prašymu įvertinti eismo saugumo situaciją ir pataisyti minėtą pėsčiųjų perėją.
Analogiška situacija ir krašto kelyje Nr. 140 Kaunas–Zapyškis–Šakiai (Kauno gatvės atkarpoje prie Kauno g. 12) Girėnų kaime. Čia perėja taip pat veda į griovį.
Komisija nusprendė ir dėl perėjos Girėnuose kreiptis į Lietuvos automobilių kelių direkciją.
Posėdyje dalyvavęs Ūkio, architektūros ir investicijų skyriaus vedėjas Arvydas Šlėderis pasiūlė, kad tame kreipimesi į Kelių direkciją reiktų paprašyti, kad prieš planuojant darbus, projektuojant ir įrengiant tokias perėjas būtų derinama su rajono savivaldybe.
„Draugo“ inf.