P. Uleckas į raštišką klausimą atsakė, kad šis sprendimas priimtas vadovaujantis Lietuvos Respublikos akcinių bendrovių įsakymo 37 straipsnio 4 dalimi. Straipsnyje numatyta, kad „Bendrovės vadovą išrinkusiam organui priėmus sprendimą atšaukti vadovą, su juo sudaryta darbo sutartis nutraukiama“ bei Šakių rajono savivaldybės administracijos direktoriaus 2015 m. gegužės 14 d. įsakymu Nr. AT-443 patvirtintų UAB „Šakių vandenys“ įstatų 14 punktu, kuriame nustatyta Visuotinio akcininkų susirinkimo kompetencija, jo sušaukimo tvarka, taip pat Bendrovės vadovo kompetencija, jo rinkimo ar atšaukimo tvarka nesiskiria nuo nurodytųjų Akcinių bendrovių įstatyme. Minėtos teisės normos reglamentuoja bendrovės vadovo atšaukimą iš užimamų pareigų.
Vyriausybės atstovas mini ir kitus teisės aktus bei jų nuostatas, kurie reguliuoja savivaldybei priklausančių uždarųjų akcinių bendrovių vadovų skyrimą bei atšaukimą iš užimamų pareigų.
Vyriausybės atstovo pastebėjimu, Šakių rajono savivaldybės taryba 2015 m. balandžio 30 d. sprendimu T-18 nepritardama uždarosios akcinės bendrovės „Šakių vandenys“ ataskaitai įgyvendino savivaldybės tarybos išimtinę kompetenciją. Pasak Vyriausybės atstovo, konstatuotina, kad savivaldybės tarybai nėra teisinio pagrindo įgyvendinti Reglamento 82.19.6 punkto, kuriame sakoma, kad taryba, nepritarusi valstybės ar savivaldybių įmonių ataskaitoms, gali priimti sprendimus dėl tolimesnių veiksmų dėl vadovo ataskaitos įvertinimo, juridinių asmenų veiklos, vadovo tinkamumo užimamoms pareigoms, nes savivaldybės administracijos direktoriui šią pareigą – atšaukti uždarosios akcinės bendrovės direktorių – suteikia Akcinių bendrovių įstatymo 20 straipsnio 1 dalies 4 punktas.