„Dalyvavimas „Kūrybinių partnerysčių“ veikloje šiemet buvo naujas ir netikėtas visais atžvilgiais mums, mokytojams: kiekvienas užsiėmimas prasidėdavo pasitarimu, ką dirbsime, kokių tikslų sieksime, kokių rezultatų turėtų duoti mūsų veikla, o baigdavosi - darbų aptarimu. Užduotis mokiniams rengėme visi. Taigi, mokėmės“, - pasakojo lietuvių kalbos mokytoja Rimutė Jievaitienė.
Nemažiau netikėtas dalyvavimas projekte pasirodė ir septintokams, kai per mėnesį laiko jie turėjo perskaityti net po šešias knygas. Tiesa, šį terminą reikėjo beveik dvigubai pratęsti, nes išsisukti ir dirbti toliau neskaičius buvo beveik neįmanoma - reikėjo atpažinti knygų veikėjus, atrinkti citatas, pristatyti knygas, piešti iliustracijas, pagaliau kurti scenarijus ir vaidinti, perkeliant skaitytų knygų personažus į mūsų laikus.
Todėl vaikai skaitė, kūrė dainas, repavo, iš laikraščių lipdė statulas, atliko suvokimo užduotis, interpretavo tekstus, daug žaidė. Žaidimai skatino bendravimą ir bendradarbiavimą, ugdė atkaklumą, susikaupimą, savarankiškumą, pasitikėjimą savo jėgomis, savęs ir klasės draugų pažinimą.
Kiekvieną kartą vis naujos, sunkesnės užduotys, sudėtingesnės situacijos. Nauji iššūkiai reikalavo pasitikėjimo savimi ir reikėjo rasti jėgų įveikti sunkumus. Mokiniai norėjo šokti – savarankiškai turėjo sukurti ,,flasch mobą“ ir dukart parodyti jį skirtingose mokyklos erdvėse. Kiekvieno susitikimo pabaigoje refleksija - savo patirties apmąstymas ir įvertinimas - ko išmoko, ką buvo galima daryti kitaip, kas patiko, kiek pastangų įdėta į darbą.
Anot R.Jievaitienės, „Kūrybinių partnerysčių“ projektas septintokams suteikė galimybę įprastą mokymąsi paversti kūrybišku ir žaismingu. Jie įgavo naujos patirties ir supratimo, kad nori keistis patys, nori mokytis ir tobulėti. Be to, tai buvo puikus būdas iš naujo atrasti skaitymo malonumą!
„Draugo“ inf.