baneris leidinys

pleneras ploksciaiŠakių rajono meno mokyklos dailės skyriaus mokiniai birželio 6–9 d. savo kūrybines idėjas realizavo plenere Plokščiuose.

Nuotr. Moksleiviai plenero metu sukūrė 21 paveikslą, tobulino įgūdžius bei puikiai leido laiką.

Nuo pat pirmosios dienos dvylika plenero dalyvių įsijungė ne tik į kūrybinį procesą, bet ir dalyvavo įvairiose veiklose. Per apžvalginę ekskursiją po Plokščių miestelį, kurią vedė mokytoja Rasita Gokdere, jie sužinojo daug įdomaus apie žymiausias vietas, asmenybes, istorinius įvykius. Ištvermingiausieji basomis perėjo Vaiguvos upę-gatvę, ieškojo dr. V. Kudirkos akmens, lankė tremtinių memorialą. Paslaptingą ir nelengvą naktinį žygį, iš kurio visi grįžo su nepakartojamais potyriais, mokiniams dovanojo Tautvydas Šukys, o tikrą natūralios gamtos grožį su laužu ir kvepiančiomis dešrelėmis, vaidilučių ugnimi ir netikėtomis užduotimis atskleidė buvęs mokytojas Vidmantas Ambrasas.
 
Moksleiviai plenero metu sukūrė 21 paveikslą. Jie tobulino tapybos ir piešimo, gilino komponavimo įgūdžius, stebėjo natūralų apšvietimą ir besikeičiantį Nemuno vandenį. Susidomėję netikėtais atradimais į kūrybinį procesą įsijungė vietiniai moksleiviai. Jaunimas bendravo, piešė, žaidė. Kūno kultūros mokytojas pravedė rytines mankštas, o vaikinai smagiai leido laisvalaikį, žaisdami badmintoną. Netgi kultūros renginių netrūko – visi stebėjo Plokščių mėgėjų teatro premjerinį spektaklį.

Plenerą vainikavo paroda, kurią Plokščių mokykloje-daugiafunkciniame centre trumpam išeksponavo patys dalyviai. Direktorė Nijolė Bitinienė visiems įteikė pažymėjimus ir asmenines dovanas. Parodą rudenį planuojama eksponuoti ilgesniam laikui, o vėliau perkelti į Meno mokyklą ir kitas parodines erdves.

Plenerą organizavo Meno mokyklos mokytoja Lolita Rūgytė ir Plokščių mokyklos-daugiafunkcinio centro mokytoja R. Gokdere, globojo ir visapusiškai padėjo mokyklos direktorė N. Bitinienė.

„Draugo“ inf.

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti


Paskutinės naujienos

Reklama


UAB "Daugtaškis" 2008-2016 Visos teisės saugomos